NINTENDO ODREDIO NOVA PRAVILA O OBJAVLJIVANJU SNIMAKA NJIHOVIH IGRICA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Nintendo, jedan od najvećih svjetskih proizvođača videoigrica, odredio je nova pravila za igrače koji snimke svog gameplaya objavljuju na Twitteru i YouTubeu.

Za razliku od Microsofta i Sonya, Nintendo će posljednjim izmjenama postati dosta fleksibilniji po pitanju objavljivanja videosadržaja na mreži, čime će ujedno raditi i na profitabilnosti od oglašavanja na YouTubeu.

Nove smjernice kompanije relaksiraju većinu dosadašnjih ograničenja koja se primarno referiraju na prestanak slanja dosadnih online formulara u kojima se regulira pravo na objavljivanje snimaka.

Iz Nintenda su rekli da su spustili svoje standarde kako bi opravdali povjerenje svojih fanova.

Naime, mnogi igrači su se žalili na Nintendoovu strogu politiku kada je riječ o objavi klipova na društvenim mrežama u kojima su uočljive igrice njihove kompanije, a često je Nitendo i tužio igrače zbog kršenja autorskih prava.

«Dok god se držite nekih osnovnih pravila korištenja, nećemo se usprotiviti vašoj volji da pravite videozapise igara za koje Nintendo posjeduje autorska prava», navodi se u najnovijem saopćenju kompanije.

Izmjene su objavljene neposredno prije izdavanja igre «Super Smash Bros Ultimate» koje je planirano za decembar, a za koju se očekuje da će biti popularan naslov za ljubitelje online igranja, prenosi BBC.

By admin