Facebook sve više gubi popularnost među mlađim generacijama zbog čega su predstavnici ove društvene mreže odlučili pokrenuti novu aplikaciju naziva Lasso kojom žele povratiti pažnju tinejdžera.
Lasso je aplikacija slična popularnoj kineskoj platformi Tik Tok koja bilježi veliki rast broja korisnika.
Podsjećamo, Tik Tok je društvena mreža i platforma na kojoj korisnici dijele muzičke videozapise, odnosno kratke isječke uz posebne efekte.
Slične mogućnosti korisnicima sada pruža i Facebookova nova aplikacija.
«Lasso omogućuje korisnicima da kreiraju i podijele kratke video snimke sa zabavnim filterima i efektima. Pratite kreatore, pretražujte hashtagove, otkrijte popularne i viralne snimke te ih dijelite s prijateljima», navodi se u opisu Lasso aplikacije.
Ovo nije prvi pokušaj Facebooka da okupira pažnju mlađe populacije, ali dosadašnji potezi kompanije i društvene mreže Marka Zuckerberga nisu ostvarili očekivani uspjeh.
Prema nedavnim istraživanjima tek polovina tinejdžera koristi Facebook ove godine, za razliku od 2014. kada ih je više od 70 posto izjavilo da im je Facebook primarna društvena mreža.
Koliko će se Lasso uspjeti popularizirati među tinejdžerima, ostaje da vidimo.