JAVNI POZIV ZA KANDIDOVANJE PROJEKATA “MARKA GRAĐANI-MARKA OPĆINA”
„Projekat „Marka na marku“ se pokazao jednim od najopravdanijih projekata kada je u pitanju saradnja lokalne zajednice sa građanima općine Bužim. Ovaj projekat ne samo da rješava neka pitanja infrastrukture, odnosno infrastrukturnih problema poput puteva i rasvjeta, on također povezuje lokalnu zajednicu sa građanima budući da se projekat realizuje po principu 50:50 odnosno, Općina Bužim učestvuje sa jednakim iznosom sredstava koje građani skupe za rješavanje određenog problema.
Obzirom da je u pripremi nacrt Budžeta za 2023. godinu, ovo je javni poziv svim mjesnim zajednicama, naseljenim mjestima, grupama građana i građevinskim odborima sa područja općine Bužim, koji planiraju izgradnju nekategorisanih puteva i izgradnju javne rasvjete, da svoje prijedloge sa visinom vlastitog ulaganja za realizaciju projekata „Marka građani-marka Općina“ mogu dostaviti na protokol općine sa napomenom – Službi za prostorno uređenje, gedodetske i imovinsko – pravne poslove ili se direktno za više informacija obratiti u Kabinet općinskog načelnika.
„Zajedničko finansiranje infrastrukturnih projekata na području naše općine nastavljamo i u narednoj godini jer se takav način izgradnje projekata pokazao veoma uspješnim, posebno zbog činjenice da ovakvim načinom rada sami građani određuju prioritete kod izgradnje lokalnih i nekategorisanih puteva i ulica, kao i kod izgradnje javne rasvjete. Ove godine planiramo da Budžet za 2023. godinu ponudimo Općinskom vijeću na usvajanje do 31.12.2022. godine, a sve u cilju kako bi na vrijeme bili spremni za narednu građevinsku sezonu, jer siguran sam da nas u narednoj godini čeka puno projekata koje će biti potrebno raditi”, kazao je načelnik općine Bužim Mersudin Nanić.
Ove godine zahtjevi za izgradnju projektata se mogu podnijeti najkasnije do 28.10.2022. godine. Također do navedenog datuma potrebno je prikupljeni iznos sredstava priložiti na račun općine Bužim kako bi isto toliko sredstava bilo planirano u budžetu za 2023. godinu.

By admin