Jubilarni primjerak je poseban i po tome što odaje počast Lamborghinijevom trijumfu u GT3 seriji krajem januara u iscrpljujućoj utrci 24 sata Daytone. Ofarban je u Verde Mantis zelenu boju kao i #11 Huracan GT3 koji je trijumfovao u svojoj klasi.
Prošla godina je bila veoma uspješna za Huracan, a time i za Lamborghini koji je prodao 2.642 primjerka ovog modela s V10 motorom, a to je povećanje za 12 posto u odnosu na 2016. godinu. Trenutno je dostupno šest verzija.
Zvaničnik Lamborghinija Maurizio Reggiani je za magazin Car and Driver govorio o budućnosti Huracana te kazao da će zadržati atmosferski V10 motor te nastaviti nuditi kupcima izbor između pogona na stražnje i sva četiri točka. Ipak, ne treba očekivati promjenu pogona s dva na četiri točka pritiskom na dugme koje imaju neki drugi automobili.
Činjenica da V10 motor ostaje uopće ne znači da Lamborghini neće napraviti neke promjene. Reggiani je spomenuo neku vrstu elektrifikacije kako bi se ispoštovali zakoni o emisiji gasova.
Huracan je prisutan od 2014. godine, a iako vijek modela iznosi šest do sedam godina, to se ne odnosi na superautomobile, jer se oni nude duži period. Primjera radi, Gallardo je bio dostupan gotovo deset godina, tako da ne treba očekivati da Huracanovog nasljednika barem do početka narednog desetljeća.