I nova Mercedesova G-Klasa proizvodit će se (uglavnom) ručno u tvornici Magna Steyr u Grazu (Austrija), u kojoj je još uvijek zaposleno nekoliko radnika koji su prije 39 godina sastavljali njenu prethodnicu.
Na svečanoj ceremoniji kojom je označen početak proizvodnje nove generacije G-Klase, rukovodeći ljudi Mercedes-Benza naglasili su da je njihov legendarni terenski automobil zadržao sve prepoznatljive osobine svog prethodnika uz istovremeno podizanje ljestvice u svim bitnim segmentima. Ukratko: G ostaje G, ali je sada još bolji.
Nižu, širu i znatno lakšu od prethodne generacije, novu G-Klasu obilježavaju diskretne promjene na karakterističnoj kutijastoj karoseriji i znatno unaprijeđena unutrašnjost u kojoj će ponuđenim prostorom ponajviše profitirati putnici na zadnjim sjedištima. Nekoliko elemenata ispred vozača «posuđeno» je iz Mercedesovih modela E i S-Klase.
Pored benzinskih i dizelskih pogonskih opcija i obavezne AMG «specijalke», nova G-Klasa uskoro će dobiti i hibridnu verziju koja će popuniti prazninu nastalu odustajanjem od V12 motora, a sve što je karakteriše trebalo bi biti više nego dovoljno za zadržavanje odličnih prodajnih rezultata G-Klase koji su od 2009. godine u stalnom porastu.
Paralelno s proizvodnjom nove generacije Mercedes-Benz će do daljnjeg proizvoditi i njenu prethodnu generaciju koja će se nuditi u nekoliko zemalja u kojima još uvijek nisu na snazi najstrožije norme o emisiji izduvnih gasova.